


Sklep internetowy prowadzony jest przez firmę:
FHPU PIOTR WOŹNIAK
62-420 Strzałkowo
ul. Słomczyce 8c
NIP: 667-100-24-14
tel/fax (063) 213 11 52
email; sklep@szopeneria.pl
Adres sklepu żeglarskiego:
Słomczyce 8c
62-420 Strzałkowo
Terminy realizacji
Termin realizacji wynosi standardowo 3-14 dni. Większość towarów wysyłamy w dniu złożenia zamówienia lub nastepnym - jeżeli są aktualnie na magazynie. Warunki dostawy obejmują obszar Polski. W przypadku gdy termin dostawy byłby dłuższy - zostaną Państwo o tym powiadomieni e-mailem.
Uwagi do wysyłki
W przypadku, gdy paczka dojdzie do Państwa w stanie uszkodzonym, prosimy o sporzadzenie protokołu szkód w obecności listonosza i kontakt z nasza firmą.
Płatność
Standardowo stosujemy płatność przy odbiorze przesyłki. Jeśli życzą sobie Państwo przedpłatę na konto prosimy o zaznaczenie tego w formularzu zamówienia w uwagach.
Faktura VAT
Jeżeli życzą sobie Państwo fakturę VAT na zakupiony towar, prosimy o uzupełnienie w formularzu pola NIP i Firma. W pozostałych przypadkach wystawiamy paragon fiskalny.
Zwrot towaru
Z towaru zakupionego w naszym sklepie można zrezygnować bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty otrzymania przesyłki. Ponoszą Państwo wówczas koszty odesłania takiej paczki. Ze swojej strony prosimy jednak o podanie przyczy zwrotu towaru, co pozwoli nam w przyszłości lepiej dostosować się do potrzeb naszych klientów. Aby otrzymać zwrot wartości zamówionego produktu muszą być spełnione następujące warunki:
· towar nie może być używany,
· oryginalne opakowanie nie może być zniszczone,
· musi być załączony paragon lub faktura,
· musi być załączone oświadczenie, że rezygnujesz z zakupu z podaniem imienia, nazwiska i adresu,
· należy wskazać sposób zwrotu pieniędzy: konto osobiste czy przekaz pocztowy, jeżeli wcześniej kupując towar zażyczyli sobie Państwo wystawienie faktury, w momencie zwrotu towaru otrzymacie Państwo do niej korektę. Zwrot pieniędzy nastapi po odesłaniu podpisanej korekty faktury.
Reklamacje
Wszystkie produkty w naszym sklepie objęte są gwarancją producenta.
Reklamacje wynikające z różnicy w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, które wynikają z niewłaściwie ustawionych parametrów monitora klienta, nie stanowią podstawy do zwrotu towaru.
Reklamacje wynikające z wadliwego wykonania towarów będą rozpatrywane zgodnie z przepisami kodeksu cywilnego.